Skargi i wnioski
Skargi i wnioski do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej można składać na kilka sposobów:
- osobiście w GOPS ul. Lęborska 34 codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Ośrodka:
poniedziałek od 7:30 do 15:30,
wtorek od 7:30 do 16:00,
środa i czwartek od 7:30 do 15:30,
piątek od 7:30 do 15:00,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: gops@gops.sierakowice.pl
- faksem na nr (58) 681-65-34
- pisemnie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 83-340 Sierakowice ul. Lęborska 34
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków .
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek oraz zwięzły opis sprawy. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej nie udziela odpowiedzi na listy i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.
Przyjęcia interesantów
Kierownik Ośrodka przyjmuje interesantów we wszystkich sprawach, w tym w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Ośrodka.
Na spotkanie można zapisać się osobiście w siedzibie GOPS
Sierakowice ul. Lęborska lub telefonicznie pod numerem: (58) 681-92-44
w godz. 8.00– 15.00.
PROCEDURA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW