Zamówienia publiczne
19.11.2024 r.
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
na:
„Zapewnienie usług społecznych w mieszkaniu wspomaganym
dla osób z niepełnosprawnością fizyczną w Gminie Sierakowice”
(ZNAK SPRAWY – JPS.231.1.2024)
OGŁOSZENIE Z DNIA 19 LISTOPADA 2024 ROKU O ZAMÓWIENIU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI MOŻNA POBRAĆ ZE STRONY INTERNETOWEJ POD LINKIEM PONIŻEJ:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffbe6047-0ee2-476a-812b-c7bd5af5e204
24.11.2023 r.
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
na:
„Zapewnienie usług społecznych w mieszkaniu wspomaganym
dla osób z niepełnosprawnością fizyczną w Gminie Sierakowice”
(ZNAK SPRAWY – JPS.231.1.2023)
OGŁOSZENIE Z DNIA 24 LISTOPADA 2023 ROKU O ZAMÓWIENIU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI MOŻNA POBRAĆ ZE STRONY INTERNETOWEJ POD LINKIEM PONIŻEJ:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4da29d3-8ac7-11ee-b55a-a22b2d7f700e
28.01.2022 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić w 2022 r.
7.01.2022 r.
Sierakowice, dnia 7 stycznia 2022 r.
Zamawiający:
Gmina Sierakowice
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach
ul. Lęborska 34
83-340 Sierakowice
Informacja o wyborze oferty
Dotyczy: Przygotowanie i dostarczanie dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych
i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 2 stycznia 2022r.
do 31 grudnia 2022 r.
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru
oferty najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez wykonawcę: Wielobranżowa
Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, z siedzibą: ul. Kartuska 73, 83-322 Stężyca
Ranking złożonych ofert:
Numer oferty |
Wykonawca* |
Kryterium 1 Cena/koszt Wartość z oferty |
Kryterium 1 Cena oferty – waga 60 % przyznana punktacja |
Kryterium 2 Termin płatności faktury Wartość z oferty |
Kryterium 2 Termin płatności faktury – waga 40 % przyznana punktacja |
Łączna punktacja |
|
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, z siedzibą: ul. Kartuska 73, 83-322 Stężyca
|
832 956,00 zł. |
60 pkt |
30 dni |
40 pkt |
100 pkt |
Oferta Wykonawcy: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, z siedzibą:
ul. Kartuska 73, 83-322 Stężyca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego
określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. XVIII SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom
oraz innym podmiotom wskazanym w art. 505 PZP, środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
31.12.2021 r.
JPS.231.4.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Tryb podstawowy art. 275 pkt. 2 PZP
Zgodnie z art. 222 ust. 4 oraz ust. 5 pkt.1 i 2 PZP z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.) Zamawiający informuje, że
- na realizację zamówienia planuje przeznaczyć kwotę 831.606,00 zł brutto,
- otwarcie ofert nastąpiło dnia 31.12.2021 r. o godzinie 08.30,
- do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa firmy (Wykonawcy) i adres siedziby Wykonawcy |
Cena oferty brutto 60% |
Kryterium termin płatności faktury 40% |
1. |
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, ul. Kartuska 73a, 83-322 Stężyca |
832.956,00 zł |
30 dni |
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
30.12.2021 r.
JPS.231.4.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zgodnie z art. 222 ust. 4 PZP z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia planuje przeznaczyć kwotę 831.606,00 zł brutto.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.12.2021 r. o godzinie 08.30.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
23.12.2021 r.
Znak sprawy: JPS.231.4.2021
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Dla zadania pn.:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice
w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zatwierdzam:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sierakowicach
Ryszard Klajn
Sierakowice, dnia 23 grudnia 2021 r.
Załączniki:
08d9c60b-ae03-fe55-efcb-9900015b62dd.pdf [118.8 kB]
SWZ ogłoszenie o zamówieniu.doc [347.5 kB]
zal nr 1 FORMULARZ OFERTOWY.docx [25.6 kB]
zal nr 2 do umowy - zestawienie ilościowe.docx [16.0 kB]
zal nr 2 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.docx [16.0 kB]
zal nr 2a - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx [16.0 kB]
zal nr 3 zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx [16.3 kB]
zal nr 4 wykaz usług.docx [15.9 kB]
zal nr 5 dot. przynalezności do grupy kapitałowej.docx [15.2 kB]
zal nr 6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx [19.5 kB]
zal nr 7 do SWZ projekt postanowień umowy-1.doc [176.5 kB]
zal nr 8 do SWZ - oświadczenie z art. 117 ust. 4 (2).docx [14.4 kB]
zal nr 9 oświadczenie o zatrudnieniu.docx [15.0 kB]
Identyfikator postępowania na miniportalu UZP: 8238e97c-8738-401c-9fa3-ba71568c8f13
Link do postępowania na miniportalu UZP Przekieruj
23.12.2021 r.
JPS.231.3.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zamawiający działając na podstawie art. 254 pkt. 2) w związku z art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) w ramach prowadzonego postępowania na zadanie pn.: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.” informuje o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się o następujące okoliczności:
W postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie art. 275 pkt 2 jedyny Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu nie przekazał za pośrednictwem platformy miniportal oferty. Do wiadomości skierowanej do Zamawiającego ww. Wykonawca załączył zaszyfrowany plik, który po otwarciu zawierał puste pliki w formacie pdf bez zawartości – wielkość pliku 0 kb. Z postępowania wyjaśniającego przeprowadzonego przez Zamawiającego wynika, iż przyczyna braku możliwości otwarcia plików leży po stronie wykonawcy, zamawiający jest uprawniony do uznania, że oferta nie została przez tego wykonawcę złożona.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania wynika z regulacji:
- art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
23.12.2021 r.
JPS.231.3.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Tryb podstawowy art. 275 pkt. 2 PZP
Zgodnie z art. 222 ust. 4 oraz ust. 5 pkt.1 i 2 PZP z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.)
Zamawiający informuje, że
- na realizację zamówienia planuje przeznaczyć kwotę 831.606,00 zł brutto,
- otwarcie ofert nastąpiło dnia 23.12.2021 r. o godzinie 8.30,
- do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
22.12.2021 r.
JPS.231.3.2021
ZAINTERESOWANI
/ WSZYSCY/
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zgodnie z art. 222 ust. 4 PZP z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia planuje przeznaczyć kwotę 831.606,00 zł brutto.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.12.2021 r. o godzinie 08.30.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
15.12.2021 r.
Znak sprawy: JPS.231.3.2021
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Dla zadania pn.:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice
w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zatwierdzam:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sierakowicach
Ryszard Klajn
Sierakowice, dnia 15 grudnia 2021 r.
Załączniki:
08d9bfc3-496b-ffe7-6d59-a800017f3eb0-1.pdf [103.9 kB]
SWZ ogłoszenie o zamówieniu.doc [347.5 kB]
zal nr 1 FORMULARZ OFERTOWY.docx [25.6 kB]
zal nr 2 do umowy - zestawienie ilościowe.docx [16.0 kB]
zal nr 2 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.docx [16.0 kB]
zal nr 2a - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx [16.0 kB]
zal nr 3 zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx [16.3 kB]
zal nr 4 wykaz usług.docx [15.9 kB]
zal nr 5 dot. przynalezności do grupy kapitałowej.docx [15.2 kB]
zal nr 6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx [19.5 kB]
zal nr 7 do SWZ projekt postanowień umowy-1.doc [176.5 kB]
zal nr 8 do SWZ - oświadczenie z art. 117 ust. 4 (2).docx [14.4 kB]
zal nr 9 oświadczenie o zatrudnieniu.docx [15.0 kB]
Identyfikator postępowania na miniportalu UZP: b5a4afdb-653f-4cc9-97fb-953b4449bc8f
Link do postępowania na miniportalu UZP Przekieruj
15.12.2021 r.
JPS.231.2.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zamawiający działając na podstawie art. 254 pkt. 2) w związku z art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) w ramach prowadzonego postępowania na zadanie pn.: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.” informuje o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się o następujące okoliczności:
W dziale XV. SWZ jest zapis: Ofertę wraz z załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta firmy: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, ul. Kartuska 73A, 83-322 Stężyca nie została opatrzona podpisem elektronicznym.
Zamawiający zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 3) i pkt.6) z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Biorąc pod uwagę powyższe oferta wyżej wymienionej firmy podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z przepisami.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania wynika z regulacji:
- art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
15.12.2021 r.
JPS.231.2.2021
ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERTY
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) i pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) odrzuca ofertę złożoną przez firmę Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, ul. Kartuska 73A, 83-322 Stężyca na realizację zadania pn.: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty wynika z regulacji:
Zamawiający zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 3) i pkt. 6) z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 poz 1129 z późn. zm.) odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty opiera się o następujące okoliczności:
W dziale XV. SWZ jest zapis: Ofertę wraz z załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta firmy Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, ul. Kartuska 73A, 83-322 Stężyca nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Biorąc pod uwagę powyższe, oferta firmy Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, ul. Kartuska 73A, 83-322 Stężyca, podlega odrzuceniu, ponieważ została złożona niezgodnie z przepisami.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
15.12.2021 r.
JPS.231.2.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Tryb podstawowy art. 275 pkt. 2 PZP
Zgodnie z art. 222 ust. 4 oraz ust. 5 pkt.1 i 2 PZP z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.) Zamawiający informuje, że
- na realizację zamówienia planuje przeznaczyć kwotę 831.606,00 zł brutto,
- otwarcie ofert nastąpiło dnia 15.12.2021 r. o godzinie 10.30,
- do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa firmy (Wykonawcy) i adres siedziby Wykonawcy |
Cena oferty brutto 60% |
Kryterium termin płatności faktury 40% |
1. |
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze, ul. Kartuska 73a, 83-322 Stężyca |
832.956,00 zł |
30 dni |
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
15.12.2021 r.
JPS.231.2.2021
ZAINTERESOWANI
/wszyscy/
Dotyczy: „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.”
Zgodnie z art. 222 ust. 4 PZP z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z poźn. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia planuje przeznaczyć kwotę 831.606,00 zł brutto.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.12.2021 r. o godzinie 10.30.
Z poważaniem:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy w Sierakowicach
Ryszard Klajn
07.12.2021 r.
Znak sprawy: JPS.231.2.2021
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Dla zadania pn.:
"Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych
i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice
w okresie od 02 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r."
Zatwierdzam:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sierakowicach
Ryszard Klajn
Sierakowice, dnia 07 grudnia 2021 r.
Załączniki:
08d9b89e-cfa6-b875-c8de-110001afbbd1.pdf [103.2 kB]
SWZ ogłoszenie o zamówieniu.doc [346.0 kB]
zal nr 1 FORMULARZ OFERTOWY.docx [25.9 kB]
zal nr 2 do umowy - zestawienie ilościowe.docx [16.0 kB]
zal nr 2 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.docx [16.0 kB]
zal nr 2a - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx [16.0 kB]
zal nr 3 zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx [16.3 kB]
zal nr 4 wykaz usług.docx [15.9 kB]
zal nr 5 dot. przynalezności do grupy kapitałowej.docx [15.2 kB]
zal nr 6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx [19.5 kB]
zal nr 7 do SWZ projekt postanowień umowy-1.doc [175.5 kB]
zal nr 8 do SWZ - oświadczenie z art. 117 ust. 4 (2).docx [14.4 kB]
zal nr 9 oświadczenie o zatrudnieniu.docx [15.0 kB]
Identyfikator postępowania na miniportalu UZP: 6338e55c-49fe-49d3-a08c-f779f8ac2f2c
Link do postępowania na miniportalu UZP Przekieruj
19.03.2021 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić w 2021 r.
18.12.2020 r.
JPS.231.2.2020
ZAWIADOMIENIE
O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA USŁUGI SPOŁECZNE
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach informuje, że w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości przekraczającej równowartość 30 000 euro do równowartości 750 000 euro realizowanego w trybie zapytania ofertowego zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2019, poz.1843) na:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w ramach Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.”
została wybrana oferta (najkorzystniejsza oferta na podstawie kryteriów oceny ofert) złożona przez Wykonawcę:
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna SŁONECZNE WZGÓRZE
ul. Kartuska 73 A, 83-322 Stężyca
Cena ofertowa za wykonanie zamówienia: 757 390,50 zł. (słownie: sedemset pięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt złotych 50/100).
Zamówienie zostało udzielone Wykonawcy, który uzyskał najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny na podstawie kryteriów wskazanych w ogłoszeniu.
Jednocześnie zawiadamiam, że w dniu 18.12.2020 r. zawarto z w/w Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego na „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w ramach Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sierakowicach
Ryszard Klajn
Sierakowice, dnia 18.12.2020 r.
02.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM PROWADZONYM W TRYBIE ART. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
na
ZNAK SPRAWY – JPS.231.2.2020
USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 EURO i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 EURO, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszego zaproszenia. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nie odpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Zatwierdził dnia 2.12.2020 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sierakowicach
Ryszard Klajn
Załącznik 1 - formularz oferty
Załącznik 2 - oświadczenie
Załącznik 3 - wykaz wykonywanych usług
Projekt umowy
14.02.2020 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach, zgodnie z art. 13 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić w 2020 r.
17.12.2019 r.
ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA USŁUGI SPOŁECZNE
załącznik
02.12.02019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM PROWADZONYM W TRYBIE ART. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
na
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w ramach Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu”
w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ”
ZNAK SPRAWY – JPS.231.3.2019
USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 EURO i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 EURO, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843).
załącznik nr 1 - formularz oferty
załącznik nr 2 - oświadczenie
załącznik nr 3 - wykaz wykonywanych usług
projekt umowy
20.02.2019 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach, zgodnie z art. 13 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić w 2019 r.
18.12.2018 r.
ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA USŁUGI SPOŁECZNE
04.12.2018 r.
ZNAK SPRAWY – JPS.231.2.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM PROWADZONYM W TRYBIE ART. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zmianami).
na
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, oddziałów przedszkolnych i przedszkoli oraz osób dorosłych z terenu Gminy Sierakowice w ramach Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. ”
USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 EURO i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 EURO, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
25.06.2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
18.06.2018 r.
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
01.06.2018 r.
ZNAK SPRAWY – JPS.231.1.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM PROWADZONYM W TRYBIE ART. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami).
na
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół i przedszkoli z terenu Gminy Sierakowice w ramach Rządowego Programu „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” w okresie od 25 czerwca 2018 r. do 31 grudnia 2018r. ”
USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 EURO i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 EURO, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.).
11.01.2018 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sierakowicach na podstawie art. 13 a ustawy o zamówieniach publicznych informuje, że w roku 2018 nie przewiduje przeprowadzania zamówień publicznych powyżej 30.000 euro.